hallå!

Nu har jag bestämt mig för att bara prova på detta och se vart det leder.
Inte för att jag är någon som skriver ut mitt liv i detalj annars, men man kan ju alltid testa.


Igår hade jag tråkigt så körde jag hem till min syster
det började med att bara sitta i soffan och titta på absolut ingenting
senare ville syrran äta på donken och då körde patrik oss dit
så vi åt och mätta och belåtna där, sen kom vi hem
då ville syrran att jag skulle fixa hennes hår, och det gjorde jag ju såklart!
sen blev det ett par foton på det också, kommer ut här idag om ja förstår hur man gör?!

Idag ska jag vara med min underbara pojkvän och bara ta det lugnt och mysa och kolla film.
Om tre dagar åker vi till sälen, ska bli spännande, jag har aldrig åkt skidor förut.
Antingen blir det succé eller katastrof.. hoppas på succé!
hmm.. nu vet ja inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu faktiskt så jag skriver mer sen.

såja nu är det kvällen
och jag är inte direkt trött, så någon sömn blir det inte på ett tag framöver
jag är ganska spänd inför resan
jag är ju en av världens hyperaktivaste barn känns det som
så en bilfärd på 9 timmar är inget att hurra över
kommer nog sluta med att jag sitter och pratar med mig sjäkv eller nått i den stilen

nu har iaf min påg varit här ett par timmar
vi har snackat massor inför resan
och han tog sig även äran att packa om mina kläder i väskan?
han sa som såhär, jag lovar att om jag packar om dina saker så kommer du få plats med mycket mer
jovisst, det gick ju jätte bra eller hur hjärtat?
får kanske plats med ett par extra vantar om ja har tur!
men hur som helst så var  det mysigt att träffa honom..
nu ska jag se om det finns någon bra film på tv
annars blir det till att lägga sig i sängen och kolla en wallaner
det verkar faktiskt vara en ganska bra idé.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0