nu är det lördag

nu blev klockan nyss 12
och jag kommer antagligen inte kunna sova inatt heller
men skit i det om 27 timmar drar vi
vet inte riktigt varför jag skriver just nu
men jag bara kände för det helt enkelt
har inget bättre för mig
hoppas ja kan lägga in bilder när jag är i sälen så det inte klabbar
jag har tagit med mig dator sladden iaf
men jag brukar ha otur så man ska inte förvänta sig för mycket

nu sitter jag och pappa och kollar på världens undergång på svt 24
handlar om hitler och massa annat
lite deprimerande underhållning det
men det är intressant
vet inte varför sånt intresserar mig
men det är faktiskt en av de få historiska händelser som får mig att lyssna upp



idag ska jag införskaffa lite mat till resan så ja inte svälter
eller bara äter mig fet på donken
så ska ta med mig något gott i bilen
sen vid sex tiden ska vi packa in sakerna i bilarna
sen blir det hem och försöka sova någon timme
sen tagga tagga tagga inför bilfärd och skidåkande

nu ska jag vara social med tv ett tag
skriver när jag har tid senare idag
innan vi åker givetvis


såja nu har jag vaknat igen
sov väldigt dåligt inatt
men det har jag gjort i några veckor nu
det går väl över
jag har ingen ork till något just nu
jag räknade mina mynt som jag samlat i typ 1 månad
ja hade fått ihop lite mer än 100 kr
som ja ska ner och växla på matöppet sen
bättre än inget, hehe
sen ska jag packa det sista
det bill säga ölen och det trådlösa internetet bland annat
nu ska jag kolla på wallaner
kanske skriver nått litet innan jag drar

poss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0