om en timme blir jag hämtad..

ja om en timme blir jag hämtat av nermin
sen till klippan och hämta upp emma och edin
sen möta upp edvin, hanna och anis
kommer bli skoj
alla kommer säkert vara skittrötta
men med mitt hyperaktiva jag
så blir det inte en lugn stund i bilen
det blir väl jag som får försöka hålla nermin vaken
så han inte somnar bakom ratten
sen ska jag orka köra själv också
men det är ingen fara
det är ju det jag ska göra sen också så
köra köra köra, så det ska gå fint

nu måste jag upp på toan och fixa mitt hår lite
för jag ser helt seriöst ut som ett troll
jag gick och la mig innan när ja hade duschat
och med detta håret är det ingen höjdare!
menmen jag uppdaterar när jag kommer upp
och har fått igång internetet,
blir antagligen måndag kväll
eller tisdag
för vi kommer ha full upp med att åka första dagen och basta så klart
                      ... ha de
   poss


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nämen syster yster vad kul att du skaffat blogg så man kan följa ditt liv. Hihi. Hoppas ni får riktigt skoj där uppe.Puss

2010-01-11 @ 00:15:16
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: lofis

ja eller hur, vill ju att du ska veta allt om maj:P

2010-01-17 @ 23:39:43
Postat av: Sarah

Du får ju uppdatera bloggen också. Sen när du svarar på en kommenta så klickar du på mitt namn så du kommer in på min sida sedan trycker du på kommentarer i ett inlägg för att svara. Du svarar ju inte på din egen då vet man ju inte om du svarat. Fattar du??

2010-01-19 @ 18:41:10
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0