snart är det dax..

Idag har jag packat det sista inför sälen
men kommer garanterat lägga ner något extra imorgon
jag känner ju mig själv, haha!
vi åker söndag 03.00
så kommer kännas som vi åker imorgon
för jag sover endå aldrig innan fyra
vi ska åka samma dag som vi kommer upp
söndag det vill säga, vi är uppe vid 1-2 tiden på dagen kanske
och får stugan vid 2
jag ska ta med trådlöst internet
så jag ska försöka hålla folk lite uppdaterade om vad som händer i mitt liv
om jag bryter ett ben eller bara har allmänt roligt.

hur som helst..
idag har vi samlats alla som ska iväg
och mest snackat massa skit faktiskt
inte mycket vettigt som kom fram iaf
vem som åker i vilken bil osv

jag har också varit ute i skogen och promenerat med min syster och mamma
vi körde upp på åsen, och promenerade mot maglabykärr
det var riktitg kallt och skönt ute
och hundarna tyckte det var skoj
fast jamjam var kaxig mot alla varelser vi mötte i skogen
men det var iaf kul
mamma och jag kom överens om att om det fortfarande är snö och kallt
när jag kommer hem igen så ska vi dra till finnstorpsjöarna och åka skridskor
det var ett par år sedan jag gjorde det, så det blir säkert skoj.

nu tänkte jag slänga in någon bild sen ska jag faktiskt kolla en film
och äta en påse popcorn, låter helt perfekt i mina öron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0