ännu en dag är förbi

idag har jag varit i skolan
gjorde klart projektarbetet helt
och skrev upp för hjullastaren
vilket gick bra, fick 51 rätt av 60 möjliga
imorgon blir det uppkörning på skiten
närmast på planeringen är funktionsbeskrivningen
som antagligen blir av imorgon den också
sen blir det att köra kartkörningen med släpet
och sen träna lite mer backning
sen blir det backprov dom närmsta veckorna
och även uppkörning på det
nu fattas bara den sista bokstaven på körkortet, E!
fy fan vad det ska bli gott alltså

när jag kom hem från skolan la jag mig och läste ett tag
jag började läsa lite igår 52 sidor nu, imponerande av mig.. haha
sen somnade jag och vaknade inte fören vid halv 7 typ
och då gjorde jag 200 sittupps och sånna benlyft för magen
måste ju träna lite när jag inte kan spela boll eller nått
sen gick jag ut en runda med hundarna också
har fått mycket gjort på senaste tiden
men det jobbigaste återstår som sagt och det är att ta
den där sista bokstaven i körkortet!

imorgon ska jag vara med min älskling
iiih, vad jag längtar efter honom istället
finns inget bättre än att slappa bort en dag med honom inte
idag har jag varit på riktigt bra humör
och det känns som att det ska mycket till för att
förstöra mitt flyt just nu
men vi får väl se om någon vecka!



nu ska jag hitta någon film på tv
sen ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar som sagt.

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0