då har man varit på 85 års kalas och sedan vatt med hjärtat <3

Kalaset blev lyckat och mormor var glad
det va skönt att se att hon var på så bra humör
och vi fick även ta del av Tures skönsång idag igen
och vi fick träffa kusinens nya bebis, victor
och han var mega söt..

sen kom hjärtat till mig vid halv sex
och det blev massa mys
behövde verkligen träffa honom
för guud vad jag har saknat den jevorn
sen drog han vid halv 9 tiden
och pappa bad mig hämta min bror i stan vid halv tio
jag som hade planerat att se Wallander kl nio
blev lite små irriterad
men körde in till knutan vid kl nio
och var hemma igen vid kvart över tio
väl till att filmen började igen efter tio nyheterna
nu sitter jag och tittar på den
och sen ska jag lägga mig och läsa boken jag fått hem idag
Camilla Läckbergs, Stenhuggaren
kan tyvärr inte läsa andra boken, predikanten
för den hade inte syrran men skitsamma
jag läser denna och ser glad ut endå!




/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0