fixat ett kort till idag

idag hade ja uppkörning på hjullastaren
och det gick hur fint som helst
så nu känner jag mig halvnöjd
bara sista saken kvar att kämpa för nu

Hjärtat kom till mig vid 1 tiden
det var mysigt och kul
blev massa skratt och flippande
blir förhoppningsvis att sova över med honom freda-lördag
och sen blir det ju att festa med elin på lördag
och då ska jag även sova hos henne
kommer förhoppningsvis att bli kul!

nu ska jag snart lägga mig och läsa
har läst till sida 80 nu, och ska läsa någon sida till ikväll
så jag känner mig massa duktig
och imorgon ska jag till skolan och backa med släp
inget jag ser fram emot
men det måste göras om det ska bli nått E-kort.

/Louise

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du e duktig du. Då har du snart E et också :) Puss

2010-03-17 @ 21:24:35
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0